تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۲
3

موزه گربه «میوزه» مجدد پلمب شد/ عکس

این موزه به تازگی در صفحه اینستاگرامش نوشته است: بعد از پلمب یک ماهه و در حالیکه شش روز از بازگشایی رسمی و مجدد موزه گذشته بود، اداره نظارت بر اماکن عمومی تهران به دلیل آنچه عدم رعایت شئونات اسلامی می‌داند، موزه گربه را دوباره پلمب و تعطیل کرد. قبل از این نیز ۲۲ خرداد […]



این موزه به تازگی در صفحه اینستاگرامش نوشته است: بعد از پلمب یک ماهه و در حالیکه شش روز از بازگشایی رسمی و مجدد موزه گذشته بود، اداره نظارت بر اماکن عمومی تهران به دلیل آنچه عدم رعایت شئونات اسلامی می‌داند، موزه گربه را دوباره پلمب و تعطیل کرد.
قبل از این نیز ۲۲ خرداد این موزه تعطیل شده بود.
میوزه یا موزه گربه ایرانی در ساختمانی سه طبقه‌ای کوچک و قدیمی در تهران موقعیت دارد و در آن حدود ۳۰ گربه نگهداری می‌شود.
این مرکز در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده بود.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4721 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید