تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۵۱
2

نخستین دیدار با گوشی تاشوی گوگل پیکسل/ عکس

کمتر از دو هفته مانده به برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل، اولین گوشی تاشو این کمپانی آماده رونمایی است. در تصاویر لو رفته‌ای که ظاهرا رندرهای خبری پیکسل فولد هستند، ایوان بلس (@evleaks) پرده از چهره‌ی این گوشی کنار زد. البته در این تصاویر، صفحه نمایش داخلی دستگاه قابل رویت نیست؛ اما قسمت عقب و لولای […]



کمتر از دو هفته مانده به برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل، اولین گوشی تاشو این کمپانی آماده رونمایی است. در تصاویر لو رفته‌ای که ظاهرا رندرهای خبری پیکسل فولد هستند، ایوان بلس (@evleaks) پرده از چهره‌ی این گوشی کنار زد.
البته در این تصاویر، صفحه نمایش داخلی دستگاه قابل رویت نیست؛ اما قسمت عقب و لولای آن را می‌توانیم ببینیم. اتفاقا لولا خیلی باریک به‌نظر می‌رسد؛ ولی شاید این به‌علت زاویه عکس باشد.

دیگر نکته قابل برداشت از این رندرها، نسبت تصویر عریض نمایشگر بیرونی است؛ معمولا در گوشی‌های گوگل، صفحه نمایش این‌قدر پهن نیست.
همچنین سه دوربین روی قاب عقب و یک دوربین درون حفره‌ی مرکزی صفحه نمایش وجود دارد. دیدن لانچر پیکسل در Pixel Fold هم که نباید چیز غافلگیرکننده‌ای باشد.
رویداد Google I/O در تاریخ ۲۰ اردیبهشت برگزار و سرانجام از این گوشی منعطف، رونمایی خواهد شد.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27243 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.