تاریخ: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
1

نسل‌کشی کسب و کار صهیونیست‌هاست /مرور اجمالی کارنامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ تا کنون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانال تلگرامی مرتبط با اخبار رهبر انقلاب، بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره فلسطین که طی روزهای اخیر فرمودند را منتشر کرده و در ضمن آن مروری بر کارنامه نسل کشی صهیونیست ها داشته است. در این مطلب به نقل از رهبری آمده است؛ در قضیّه‌ فلسطین، آنچه جلوی چشم همه‌ی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانال تلگرامی مرتبط با اخبار رهبر انقلاب، بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره فلسطین که طی روزهای اخیر فرمودند را منتشر کرده و در ضمن آن مروری بر کارنامه نسل کشی صهیونیست ها داشته است.
در این مطلب به نقل از رهبری آمده است؛ در قضیّه‌ فلسطین، آنچه جلوی چشم همه‌ی دنیا است جنایتِ نسل‌کشیِ رژیمِ غاصب است…اینها باید محاکمه بشوند؛ دولتِ غاصبِ رژیمِ صهیونیستیِ امروز قطعاً باید محاکمه بشود.
سال ۲۰۲۳ بیش از ۳ هزار شهید تا این لحظهسال ۲۰۱۴ بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفرسال ۲۰۰۸ بیش از ۱۳۰۰ نفرجنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ بیش از ۲ هزار نفرسال ۲۰۰۵ حدود ۵ هزار نفرسال ۱۹۹۷ بیش از ۳ هزار نفرسال ۱۹۸۲ جنگ اول لبنان بیش از ۳۰ هزار نفرجنگهای ۱۹۴۸ بیش از ۱۰ هزار نفرو…

۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 69141 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید