تاریخ: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
1

هشدار؛ وضعیت قرمز هوا در این مناطق تهران

بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز – شنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲- شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد ۹۷ و در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ به طوری که ۱۹ ایستگاه در وضعیت قابل قبول و ۹ ایستگاه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند و عدد شاخص در […]



بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز – شنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲- شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد ۹۷ و در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ به طوری که ۱۹ ایستگاه در وضعیت قابل قبول و ۹ ایستگاه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند و عدد شاخص در دو ایستگاه (شهرداری منطقه ۱۵ و پارک سلامت. منطقه ۱۷) وضعیت ناسالم برای همه یا قرمز را نشان می دهد.
این در حالی است که شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۸۹ و وضعیت قابل قبول قرار داشت.
تهران از ابتدای امسال تاکنون ۸ روز هوای پاک، ۱۲۲ روز قابل قبول، ۳۷ روز ناسالم برای گروه های حساس و ۵ روز ناسالم برای همه گروه‌ها را تجربه کرده است؛ این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با سال گذشته ۲ روز هوای پاک و ۸۲ روز هوای قابل قبول، ۷۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۸ روز هوای ناسالم، یک روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک را تجربه کرده بودند.
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 46225 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید