تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
1

هشدار رئیسی به دشمنان: توانایی ندارید علیه ما کاری انجام دهید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم صبح جمعه در روز دوم سفر استانی دولت مردمی به استان هرمزگان با حضور در منطقه یکم دریایی صاحب الزمان در بندرعباس، از نمایشگاه راهیان پیشرفت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کرد. براساس گزارش ایسنا، رئیس دولت سیزدهم در این نمایشگاه از آخرین دستاوردها […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم صبح جمعه در روز دوم سفر استانی دولت مردمی به استان هرمزگان با حضور در منطقه یکم دریایی صاحب الزمان در بندرعباس، از نمایشگاه راهیان پیشرفت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کرد.

براساس گزارش ایسنا، رئیس دولت سیزدهم در این نمایشگاه از آخرین دستاوردها و توانمندی‌های فنآورانه و دانش‌بنیان نیروی دریای سپاه از جمله شناورهای تندرو و موشک‌انداز نسل جدید نیروی دریایی سپاه، موشک‌های دریایی با بردهای بیش از ۷۵۰ کیلومتر، پهپادهای دریایی برد بلند موشک‌انداز، بمب‌افکن، شناسایی و انهدامی، سامانه‌های راداری و جنگ الکترونیک و زیر سطحی‌های هوشمند و مدیریت‌پذیر از راه دور بازدید کرد.
رئیسی همچنین از شناور پیشرفته و کاملا ایرانی شهید سلیمانی و شناور شهید ابومهدی المهندس که به تازگی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد، نیز بازدید کرد.
رئیس دولت سیزدهم در جریان بازدید از نمایشگاه راهیان پیشرفت نیروی دریایی سپاه پاسداران در سخنان کوتاهی با بیان اینکه پیام این نمایشگاه برای مردم عزیز ما، ما می‌توانیم و برای دشمن این است که شما هرگز نخواهید توانست، تصریح کرد: آنچه ما در این سال‌ها از دشمن دیدیم این است که هر کاری علیه کشور ما از دست آن‌ها بربیاید، انجام می‌دهند.
رئیسی افزود: امروز دشمن توانایی ندارد علیه ما کاری انجام دهد، چون می‌داند که نیروهای ما، قدرتمند و توانمند هستند. امروز توانایی نظامی، علمی و فنآوری برای کشور ایجاد شده است.
رئیس دولت سیزدهم ادامه داد: دنبال آنیم تا آنچه رهبر معظم انقلاب درباره رشد تولید فرمودند، تحقق یابد؛ کشاورز مینابی بداند در زمین کشاورزی که تلاش می‌کنید محصول خود را افزایش دهید و آن را صادر کنید، در راستای رونق اقتصادی کشور است. امروز دشمن نمی‌خواهد اجازه دهد ما رشد اقتصادی داشته باشیم اما ما تصمیم گرفته‌ایم هم رشد تولید و هم رشد اقتصادی داشته باشیم.
۲۱۹۲۱۱

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110642 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید