تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
2

هوش مصنوعی به جای عمران خان اعلام پیروزی کرد

به گزارش خبرآنلاین، حامیان عمران خان نخست‌وزیر پیشین و اکنون در بند پاکستان برنده انتخابات شدند و اعلام پیروزی را با کمک هوش مصنوعی به عمران خان سپردند. حامیان عمران خان پیش از این نیز از هوش مصنوعی برای رساندن صدای او به مردم استفاده کرده بودند. بر اساس گزارش نیویورک‌تایمز، هوش مصنوعی مولد کار […]



به گزارش خبرآنلاین، حامیان عمران خان نخست‌وزیر پیشین و اکنون در بند پاکستان برنده انتخابات شدند و اعلام پیروزی را با کمک هوش مصنوعی به عمران خان سپردند.
حامیان عمران خان پیش از این نیز از هوش مصنوعی برای رساندن صدای او به مردم استفاده کرده بودند.
بر اساس گزارش نیویورک‌تایمز، هوش مصنوعی مولد کار اعلام پیروزی در انتخابات پاکستان را انجام داد و با صدای عمران خان از جانب او پیروزی حزبش در انتخابات را اعلام کرد.
این شیوه استفاده از هوش مصنوعی در عین حال که فواید آن را به رخ می‌کشد، زنگ خطر را برای جعل و سوءاستفاده‌های احتمالی به صدا درآورده است.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 112461 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.