تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
1

واکنش آذری جهرمی به توییت ایرنا که بی توضیح حذف شد / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آذری‌جهرمی تصویری از یک اینفوگرافیک منتشر شده توسط خبرگزاری ایرنا را منتشر و درباره اطلاعات مندرج در آن توضیحاتی ارائه کرد. او در کانال تلگرامی خود نوشت:‌ «روز گذشته، خبرگزاری ایرنا در حساب توییتری خود اینفوگرافی فوق را منتشر نمود. در پاسخ برایشان نوشتم: دست مریزاد به همه تلاشگران توسعه ارتباطات […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آذری‌جهرمی تصویری از یک اینفوگرافیک منتشر شده توسط خبرگزاری ایرنا را منتشر و درباره اطلاعات مندرج در آن توضیحاتی ارائه کرد.

او در کانال تلگرامی خود نوشت:‌ «روز گذشته، خبرگزاری ایرنا در حساب توییتری خود اینفوگرافی فوق را منتشر نمود.
در پاسخ برایشان نوشتم: دست مریزاد به همه تلاشگران توسعه ارتباطات در کشور؛ اما بعد، به نظرم اعداد مندرج در این اینفوگرافی دارای ایراد است. به عنوان مثال آیا دولت سیزدهم معتقد است در حالیکه در سال ۱۴۰۰ تقریبا همه‌ی شهروندان ایرانی به اینترنت موبایل دسترسی داشتند، تعداد مشترکین اینترنت پهن‌باند سیار با رشد ۳۹ درصدی ضریب نفوذ، تازه به ۱۰ میلیون نفر رسیده است؟
الان متوجه شدم که بدون توضیحی، ایرنا توییت خود را حذف کرده است. هرچند انتظار می‌رفت که با توضیحی آمار نادرست خود را اصلاح می‌کردند، اما حذف آن هم اقدام خوبی بود.
مطلب را مجددا اینجا نوشتم تا رسانه‌هایی که مطلب ایرنا را بازنشر کردند و پس از حذف آن، اقدامی برای اصلاح به‌عمل نیاورده‌اند، مطلع شوند و ان‌شالله که نسبت به اصلاح اقدام نمایند.»
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28437 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.