تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۱۹
2

واکنش محیط زیست به از سرگیری پروژه پتروشیمی میانکاله

ایرج حشمتی اظهار کرد: در پی گزارش‌های واصله مبنی بر شروع فعالیت‌های اجرایی پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله از سوی مجری این طرح، در تماس تلفنی با مدیرکل محیط زیست استان مازندران صحت و سقم این گزارش ها را جویا شدم. وی افزود: بر این اساس مشخص شد، فنس‌کشی ناتمام این پروژه شروع شده و ادامه […]



ایرج حشمتی اظهار کرد: در پی گزارش‌های واصله مبنی بر شروع فعالیت‌های اجرایی پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله از سوی مجری این طرح، در تماس تلفنی با مدیرکل محیط زیست استان مازندران صحت و سقم این گزارش ها را جویا شدم.
وی افزود: بر این اساس مشخص شد، فنس‌کشی ناتمام این پروژه شروع شده و ادامه دارد این در حالیست که پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله فاقد مجوز ارزیابی زیست محیطی از سازمان حفاظت محیط زیست است و بر اساس آخرین مکاتبات دستگاه قضا، زمین مورد نظر هم می بایست مسترد شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست حشمتی تصریح کرد: اگرچه بر اساس گزارش‌های استان، مجموعه فعالیت‌های مجری پروژه صرفا محدود به ادامه عملیات فنس‌کشی محل پروژه است ولی مستند به بند غ ماده ۳۸ قانون برنامه ششم توسعه، همین قدر فعالیت هم مصداق شروع عملیات اجرایی پروژه و مغایر با ضوابط محیط زیستی است.
بیشتر بخوانید:
سلاجقه: پرونده میانکاله برای همیشه بسته شد
۵ اتفاق خوب محیط زیستی در سال ۱۴۰۱؛ از توقف ساخت‌وساز در میانکاله تا حضور یوز در یک ترانه
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13391 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید