تاریخ: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
1

وزیر آموزش و پرورش: معلمها را از افراد زیر۲۰سال انتخاب کرده ایم تا دانش آموزان را درک کنند!/ نیوتن فیزیکدان بزرگی نبود

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین بر خلاقیت و جست‌وجو توسط دانش‌آموزان تأکید دارد ولی ما بشدت از آن غفلت کردیم. به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم کتاب «فرمول» را بخوانید. این کتاب ۵ قاعده جهانی را بیان می‌کند. به‌عنوان مثال این موضوع را مطرح می‌کند که نیوتن از سایر فیزیک‌دانان بزرگ‌تر نبود اما چه شد در […]



وی ادامه داد: سند تحول بنیادین بر خلاقیت و جست‌وجو توسط دانش‌آموزان تأکید دارد ولی ما بشدت از آن غفلت کردیم. به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم کتاب «فرمول» را بخوانید. این کتاب ۵ قاعده جهانی را بیان می‌کند. به‌عنوان مثال این موضوع را مطرح می‌کند که نیوتن از سایر فیزیک‌دانان بزرگ‌تر نبود اما چه شد در تاریخ ماندگار شد و می‌گوید که چرا خوارزمی و سایر بزرگان به اندازه بزرگان کشورهای غربی در تاریخ مطرح نیستند.

۲۳۳۰۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 77949 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید