تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
2

پراید ۲۰۲۳ در راه بازار خودرو ایران/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش اقتصاد ۱۰۰، کیا پگاس که از نوادگان پراید است ارزان‌ترین محصول این شرکت در این نمایشگاه به شمار می‌آمد. پگاس اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و پلتفرم آن (PB) با ریو مشترک است. بنابراین چهره آن نیز شباهت‌هایی با ریو دارد و اقتصادی بودن آن مشخص […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش اقتصاد ۱۰۰، کیا پگاس که از نوادگان پراید است ارزان‌ترین محصول این شرکت در این نمایشگاه به شمار می‌آمد.

پگاس اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و پلتفرم آن (PB) با ریو مشترک است. بنابراین چهره آن نیز شباهت‌هایی با ریو دارد و اقتصادی بودن آن مشخص است. نسخه پایه کیا پگاس ۲۰۲۳ وارداتی، رینگ‌های ۱۴ اینچی فولادی و قالپاق دارد. اما به احتمال قوی، نسخه نیمه‌فول و فول آن با رینگ آلیاژی عرضه خواهد شد.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113762 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :