تاریخ: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

پرواز تماشایی «پرنده افسانه‌ای» چین

شرکت «لَند اسپیس» که مسئول این پروژه است اعلام کرد که این پرواز آزمایشی برای بررسی توانایی پرواز عمودی موشک در ارتفاع کم و با سرعت پایین، مطابقت بین سیستم کنترل و عملکرد تنظیم رانش موتور، و آزمایش الگوریتم هدایت و کنترل بازیابی عمودی صورت گرفته است. این موشک با قطر ۴ و نیم متر […]



شرکت «لَند اسپیس» که مسئول این پروژه است اعلام کرد که این پرواز آزمایشی برای بررسی توانایی پرواز عمودی موشک در ارتفاع کم و با سرعت پایین، مطابقت بین سیستم کنترل و عملکرد تنظیم رانش موتور، و آزمایش الگوریتم هدایت و کنترل بازیابی عمودی صورت گرفته است.
این موشک با قطر ۴ و نیم متر از ترکیب اکسیژن و متان مایع به عنوان سوخت استفاده می‌کند و قابلیت حداقل ۲۰ پرواز را دارد. این موشک همچنین می‌تواند همزمان چند ماهواره را پرتاب کند.
مخزن موشک چوچیه ۳ نیز از جنس فولاد است و بالقوه در مقایسه با موشک‌های یکبار مصرف می‌تواند هزینه پرتاب را ۸۰ تا ۹۰ درصد کاهش دهد.
نسخه پیشین این موشک با نام «چوچیه-۲» نیز با موفقیت آزمایش شد و اولین مرحله از پرواز خود را مطابق برنامه انجام داد و به این ترتیب به نخستین موشک با سوخت اکسیژن و متان جهان که وارد مدار شده است تبدیل شد.
«چوچیه» به زبان چینی نوعی پرنده افسانه‌ای است که «ایزد جنوب» نیز نامیده می‌شود.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107061 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.