تاریخ: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۴۱
1

پرویز پرستویی مقابل مجری خبرساز قرار گرفت

پرویز پرستویی به خبر توییت توهین‌آمیز محمدرضا شهبازی درباره فردوس کاویانی، واکنش نشان داد. پرویز پرستویی به خبر توییت توهین‌آمیز محمدرضا شهبازی درباره فردوس کاویانی، واکنش نشان داد. پرویز پرستویی خطاب به رییس صدا و سیما نوشت:«جناب آقای جبلی، برای شادی روح صدا و سیمای از دست رفته هم که شده، این آدم کوتوله‌های بی‌ادب […]



پرویز پرستویی به خبر توییت توهین‌آمیز محمدرضا شهبازی درباره فردوس کاویانی، واکنش نشان داد.

پرویز پرستویی به خبر توییت توهین‌آمیز محمدرضا شهبازی درباره فردوس کاویانی، واکنش نشان داد.

پرویز پرستویی خطاب به رییس صدا و سیما نوشت:«جناب آقای جبلی، برای شادی روح صدا و سیمای از دست رفته هم که شده، این آدم کوتوله‌های بی‌ادب و بی‌مزه رو بریزید بیرون و بیشتر از این تن صدا و سیما رو توی گور نلرزونید! زنده‌یاد فردوس کاویانی، نه تنها هنرمند خوبی بود بلکه انسان شریفی هم بود. تسلیت به خانواده محترمش و همه هموطنان زرتشتی.»

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 60970 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید