تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
2

پلمب یک مرکز بوم گردی برای حجاب در این شهر

واعظی دبیر نظارت بر اماکن میراث فرهنگی دادسرای مرکز استان اعلام کرد: یک واحد بومگردی در منطقه الولک به علت برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب پلمب و برای تشکیل پرونده قضایی این واحد متخلف اقدام شد. این مقام قضایی افزود: نگاه مجموعه دادستانی مرکز استان در حوزه گردشگری ایجاد تسهیل گری برای […]



واعظی دبیر نظارت بر اماکن میراث فرهنگی دادسرای مرکز استان اعلام کرد: یک واحد بومگردی در منطقه الولک به علت برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب پلمب و برای تشکیل پرونده قضایی این واحد متخلف اقدام شد.
این مقام قضایی افزود: نگاه مجموعه دادستانی مرکز استان در حوزه گردشگری ایجاد تسهیل گری برای جذب گردشگر در استان و توصیه اول ما رعایت قوانین و مقرّرات و شرع مقدّس از سوی کلیه‌ی متولیان امر است.
وی اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلّف و هنجارشکنی؛ این دادستانی قطعاً مکلّف و موظّف به رسیدگی به تخلّفات و تشکیل پرونده قضایی است.
بیشتر بخوانید:
تشکیل پرونده قضایی به‌دلیل بی‌حجابی کارکنان زن/ قوه قضائیه: اگر پلمب صورت گرفته بدون اطلاع و دستور قوه بوده
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 37862 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید