تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۴۲

پوشش شلخته و درهم نگار نیکدل در جوار معشوقه اش

به تازگی از پشت صحنه سریال زخم کاری سلفی جدید نگار نیکدل در کنار مرتضی امینی‌تبار زوج جدید این سریال بسیار مورد بازدید قرار گرفت. نگار نیکدل، بازیگر ۲۶ ساله و مرتضی امینی‌تبار، بازیگر ۲۴ ساله، زوج جدید سریال «زخم کاری» هستند که در فصل دوم این سریال با نقش شیدا و میثم به جلوی […]



به تازگی از پشت صحنه سریال زخم کاری سلفی جدید نگار نیکدل در کنار مرتضی امینی‌تبار زوج جدید این سریال بسیار مورد بازدید قرار گرفت.

نگار نیکدل، بازیگر ۲۶ ساله و مرتضی امینی‌تبار، بازیگر ۲۴ ساله، زوج جدید سریال «زخم کاری» هستند که در فصل دوم این سریال با نقش شیدا و میثم به جلوی دوربین می‌روند.

این بازیگران سلفی جدید دونفره‌ای در آینه را منتشر کرده و توجه مخاطبان را جلب کرده‌اند.

استایل‌ مشکی میثم و استایل لش شیدا با کت جینش، نظرات متفاوتی را از جانب دنبال‌کنندگان این دو بازیگر به همراه داشته‌است.

نگار نیکدل این بازیگر دهه هفتادی کیست؟

نگار نیکدل بازیگر جوان و خوش چهره دهه هفتاد تئاتر و تلویزیون کشورمان است که در سی و یکم ماه تیر سال ۷۶ در تهران به دنیا آمده است.

خانم نیکدل هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

در بیوگرافی نگار نیکدل علاوه بر اشاره به حضور در تئاتر و فعالیت پررنگ در تلویزیون و بازی در سریال های زخم کاری، رحیل ، سابقه ایفای نقش وی در یک فیلم کوتاه نیز ذکر شده است.

نگار نیکدل هنرپیشه جوان و مستعد ایرانی از ابتدای دوران کودکی به هنرپیشگی و موسیقی علاقمند بود.

وی در سریال زخم کاری ۲ با کاراکتر شیدا شفاعت مقابل دوربین می رود.

او در این سریال دلباخته میثم (مرتضی امینی) میباشد که تصاویری احساسی را خلق می کنند.

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 66362 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید