تاریخ: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۵۲
2

چرا ایران بعد از ترور سردار سلیمانی وارد جنگ و درگیری با آمریکا نشد؟ /روایتی از یک جلسه مهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرعلی حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه در ویدیویی که از او منتشر شده است، گفت: شهید سلیمانی را زدند، ما بیایم و یک جنگ تمام عیار را راه بی‌اندازیم. اینکه ما پایگاه‌های آنان را بزنیم، درگیری و زد و خورد سنگینی آغاز شود، منطقی نبود. درگیری آغاز می‌شد و ما یک […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرعلی حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه در ویدیویی که از او منتشر شده است، گفت: شهید سلیمانی را زدند، ما بیایم و یک جنگ تمام عیار را راه بی‌اندازیم. اینکه ما پایگاه‌های آنان را بزنیم، درگیری و زد و خورد سنگینی آغاز شود، منطقی نبود. درگیری آغاز می‌شد و ما یک سری کشته از آنان می‌گرفتیم و آنان هم ۱۰ تا ۱۵ هزار کشته از ما می‌گرفتند و کشور هم آسیب می‌دید که نتیجه خوبی برای ما نیست.
انتقاد تند از اقدامات مشکوک امنیتی مهاجران غیرقانونی افغان در ایران / این درد را به کجا ببریم؟
۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 79581 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید