تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
2

چرا ستون فقرات وقت حرکت صدای تق تق می‌دهد؟

پونه شیرازی: دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل در صدا دادن ستون مهره‌ها هنگام حرکت از مفصل‌های بین مهره‌ای است، می‌گوید: ضعف عضلات می‌تواند منجر به تق تق کردن ستون فقرات هنگام حرکت بشود. طولانی نشستن یا ایستادن منجر به وارد […]



پونه شیرازی: دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل در صدا دادن ستون مهره‌ها هنگام حرکت از مفصل‌های بین مهره‌ای است، می‌گوید: ضعف عضلات می‌تواند منجر به تق تق کردن ستون فقرات هنگام حرکت بشود. طولانی نشستن یا ایستادن منجر به وارد آمدن فشار زیاد به مفاصل و حتی ایجاد درجاتی از آرتروز در مفاصل می‌شود و حتی می تواند با درد ، علاوه بر این صداها همراه شود.او ادامه می‌دهد: در فرم پیشرفته حتی ممکن است این صداها با جابجایی یا لغزندگی مهره ها نیز همراه شود و دردهای سیاتیکی نیز ایجاد کند.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 37157 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید