تاریخ: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
2

کنایه تند یاسر جبرائیلی به مرکز پژوهش های مجلس: دلار را ۲۰۰ هزار تومان کنید تا کلی پول گیر دولت بیاید و ایران را گلستان کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص نظام در مطلبی خطاب به مرکز پژوهش‌های مجلس نوشت: اقتصاددان‌های مرکز پژوهش‌های مجلس پیرو محاسبات پیچیده ریاضی پیشنهاد کرده‌اند دولت نرخ ارز را از ۲۸۵۰۰ ت به ۳۵ هزار ت افزایش دهد تا مشکل کسری بودجه رفع شود. شما که […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص نظام در مطلبی خطاب به مرکز پژوهش‌های مجلس نوشت:
اقتصاددان‌های مرکز پژوهش‌های مجلس پیرو محاسبات پیچیده ریاضی پیشنهاد کرده‌اند دولت نرخ ارز را از ۲۸۵۰۰ ت به ۳۵ هزار ت افزایش دهد تا مشکل کسری بودجه رفع شود.
شما که زحمت کشیدید چرا فقط کسری را رفع می‌کنید؟ دلار را ۲۰۰ هزار تومان کنید تا کلی پول گیر دولت بیاید و ایران را گلستان کند!
۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 93685 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید