تاریخ: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
1

یک عضو شورای شهر دستگیر شد

این عضو شورای نوشهر به گفته یک مقام مطلع در این شهرستان حوالی ظهر امروز -شنبه- به اتهام دریافت رشوه دستگیر بازداشت شده است. رستم زوردی فرماندار نوشهر با تایید دستگیری این عضو شورای شهر گفت: درباره جزییات این موضوع اطلاعی دقیقی در دست نیست و نیاز است تا اطلاعات جمع آوری شود. تماس با […]



این عضو شورای نوشهر به گفته یک مقام مطلع در این شهرستان حوالی ظهر امروز -شنبه- به اتهام دریافت رشوه دستگیر بازداشت شده است.
رستم زوردی فرماندار نوشهر با تایید دستگیری این عضو شورای شهر گفت: درباره جزییات این موضوع اطلاعی دقیقی در دست نیست و نیاز است تا اطلاعات جمع آوری شود.
تماس با رییس شورای شهر نوشهر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگیری این عضو شورای شهرتاکنون بی نتیجه بوده است.
شهرداری شهر ۵۰ هزار نفر نوشهر واقع در غرب مازندران در سال ۱۳۱۳ ه ش تاسیس شد. شورای اسلامی این شهر بندری پنج عضو دارد.
بیشتر بخولنید:
شناسایی داروخانه اینستاگرامی با داروهای تاریخ گذشته/ متهم دستگیر شد
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 58692 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید