تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
1

۶ کشته و زخمی در واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس

سرهنگ موسی بزرگی امروز (چهارشنبه، یکم آذر ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران توضیح داد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۴۷ محور سمنان – دامغان، ماموران پلیس راه استان در کمترین زمان در محل حاضر شدند. وی افزود: ماموران در محل مشاهده کردند که یک […]



سرهنگ موسی بزرگی امروز (چهارشنبه، یکم آذر ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران توضیح داد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۴۷ محور سمنان – دامغان، ماموران پلیس راه استان در کمترین زمان در محل حاضر شدند.
وی افزود: ماموران در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پژو پارس در حاشیه جاده واژگون شده است. در این حادثه، چهار نفر در محل فوت کردند و دو مصدوم با همکاری دستگاه‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه استان علت اصلی حادثه را تخطی و تجاوز از سرعت مطمئنه راننده پژو اعلام کرد و از رانندگان خواست تا ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، با هوشیاری کامل و به دور از هرگونه شتاب‌زدگی رانندگی کنند تا امنیت جانی خود و دیگران را حفظ و مانع وقوع حوادث تلخ و ناگوار شوند.
به دلیل کویری بودن و طولانی بودن محورهای استان سمنان، واژگونی، پرتکرارترین سانحه جاده‌ای در این استان است.
بیشتر بخوانید:
واژگونی آتشین پراید ۳ کشته برجای گذاشت/ عکس
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 85974 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید