تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۸
5

اسباب‌بازی ۸۰ میلیون‌ تومانی تسلا برای کودکان چینی/ عکس

«سایبر کواد برای کودکان» دارای باتری‌های لیتیومی ۱۸۸ Wh است که برد آن تا ۱۳ کیلومتر است. حداکثر سرعت آن نیز ۸ کیلومتر در ساعت است. طبق اعلام کمپانی تسلا، این خودرو برای کودکان ۸ تا ۱۲ ساله مناسب است و حداکثر وزن آن ۵۰ کیلوگرم است. «سایبرکواد برای کودکان» برای اولین بار در اواخر […]



«سایبر کواد برای کودکان» دارای باتری‌های لیتیومی ۱۸۸ Wh است که برد آن تا ۱۳ کیلومتر است. حداکثر سرعت آن نیز ۸ کیلومتر در ساعت است. طبق اعلام کمپانی تسلا، این خودرو برای کودکان ۸ تا ۱۲ ساله مناسب است و حداکثر وزن آن ۵۰ کیلوگرم است.

«سایبرکواد برای کودکان» برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۱ در آمریکا با قیمت حدود ۱۹۰۰ دلار منتشر شد. در اکتبر ۲۰۲۲، «سایبر کواد برای کودکان» به دلیل نگرانی‌های ایمنی، پس از تصادف و واژگونی ناشی از رانندگی یک زن بالغ با کودک هشت ساله اش، فراخوانده شد. در آن زمان، کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا گفت که «سایبر کواد» برای کودکان، استانداردهای فدرال را برای «وسایل نقلیه تمام زمینی» (ATV) جوانان رعایت نمی‌کند.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4408 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.