تاریخ: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
2

گلکسی اس۲۴ الترا گران‌تر از همیشه عرضه خواهد شد!

تینا مزدکی_ طبق گزارش جدید TheElec، سامسونگ گلکسی اس۲۴ الترا از یک قاب تیتانیومی بهره خواهد بد. ظاهرا این تنها گوشی در سری گلکسی S۲۴ است که دارای قاب تیتانیومی خواهد بود و این شرکت می‌تواند این ویژگی را در سال‌های آینده به مدل‌های بیشتری گسترش دهد. در حالی که اپل اولین شرکتی بود که […]



تینا مزدکی_ طبق گزارش جدید TheElec، سامسونگ گلکسی اس۲۴ الترا از یک قاب تیتانیومی بهره خواهد بد. ظاهرا این تنها گوشی در سری گلکسی S۲۴ است که دارای قاب تیتانیومی خواهد بود و این شرکت می‌تواند این ویژگی را در سال‌های آینده به مدل‌های بیشتری گسترش دهد.
در حالی که اپل اولین شرکتی بود که تیتانیوم را به گوشی‌های هوشمند وارد کرد، سامسونگ دو سال است که روی قاب‌های تیتانیوم کار می‌کند و تصمیم نهایی برای آوردن آن به گلکسی اس ۲۴ اولترا در سال جاری گرفته شد.
سامسونگ با چندین تامین کننده چینی در کارخانه ویتنام کار می‌کند. تیتانیوم قوی‌تر از آلومینیوم و سبک‌تر از فولاد است، اما برش و تکمیل آن نیز سخت‌تر است.

از این رو، نرخ بازده تیتانیوم کمتر است و می‌تواند یک امر پرهزینه باشد. در حال حاضر سامسونگ برای گوشی‌های خود از فریم‌های آلومینیومی استفاده می‌کند که قیمت هر کدام کمتر از ۲۰ دلار است. با این حال، فریم‌های تیتانیومی می‌توانند بسیار گران‌تر باشند، و این باعث افزایش BOM و احتمالاً قیمت دستگاه می‌شود.
از آنجایی که اپل سری آیفون ۱۵ پرو را از فولاد ضد زنگ به تیتانیوم تبدیل کرد، وزن دستگاه ها را کاهش داد. با این حال، سامسونگ از آلومینیوم استفاده کرده است، بنابراین تغییر به تیتانیوم باعث قوی‌تر شدن گوشی‌ها می‌شود اما سبک‌تر نمی‌شود. به همین دلیل شایعه شده بود که وزن گلکسی اس ۲۴ اولترا بسیار شبیه به گلکسی اس ۲۳ اولترا است. گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز به جای صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده در سمت راست و چپ، از صفحه‌نمایش تخت استفاده می‌کند.
منبع: sammobile

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 76355 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.