تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
4

چین به ایمنی گله‌ای رسید/ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفر کامل واکسینه شدند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، ژونگ نانشان، یکی از برجسته‌ترین متخصصان بیماری‌های تنفسی در چین و کاشف سارس در انجمن جایزه نوآوری علم و فناوری جوانان در شهر گوانگژو، استان گوانگدونگ در جنوب چین گفت: چین، از نظر تئوری، سطح معینی از مصونیت گله‌ای را ایجاد کرده است، زیرا بیش […]



به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، ژونگ نانشان، یکی از برجسته‌ترین متخصصان بیماری‌های تنفسی در چین و کاشف سارس در انجمن جایزه نوآوری علم و فناوری جوانان در شهر گوانگژو، استان گوانگدونگ در جنوب چین گفت: چین، از نظر تئوری، سطح معینی از مصونیت گله‌ای را ایجاد کرده است، زیرا بیش از ۸۳ درصد از جمعیت این کشور واکسینه شده‌اند.

چین برنامه واکسیناسیون خود را با گروه‌های پرخطر در دسامبر ۲۰۲۰ آغاز کرد. طبق داده های منتشر شده توسط کمیسیون ملی بهداشت، بیش از ۱.۲ میلیارد نفر در سرزمین اصلی چین تا ۲۸ دسامبر ۲۰۲۱ به طور کامل واکسینه شده‌اند که بیش از ۸۵.۶ درصد از جمعیت کشور را شامل می‌شود.

در این مورد، ژونگ اشاره کرد که از نظر تئوری، هدف مصونیت گله چین به دست آمده است.

علاوه بر این، کاشف بیماری سارس اشاره کرد که چین با نرخ شیوع ۹.۴ در هر ۱۰۰ هزار نفر ، نرخ مرگ و میر ۰.۴ را پشت سر گذاشته که کمترین میزان نرخ مرگ و میر در جهان است.

 شائو یمینگ، کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین، پیش از این در مصاحبه‌ای با رسانه‌های این کشور گفت: چین تا پایان سال ۲۰۲۱ با سرعت واکسیناسیون پیشرو در جهان، به مصونیت گله‌ای می‌رسد.

انتهای پیام/


منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3100 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید