تاریخ: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

آتش‌سوزی در خیابان شریعتی تهران

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: ساعت ۹:۵۵ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی در حال ساخت به آدرس خیابان شریعتی، خیابان مرودشت به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران گزارش داده شد. وی افزود: با اعلام این خبر، سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل در مدت زمان سه دقیقه به […]



سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: ساعت ۹:۵۵ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی در حال ساخت به آدرس خیابان شریعتی، خیابان مرودشت به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران گزارش داده شد.
وی افزود: با اعلام این خبر، سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل در مدت زمان سه دقیقه به محل اعزام شدند و پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند که در طبقه ۵- این ساختمان تانکر حدوداً ۱۱ هزار لیتری گازوئیل که البته بخش زیادی از آن خالی بوده است پس از جوشکاری و برشکاری کارگران در اطراف آن دچار حریق شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: پس از حریق این تانکر، تمام لوازم قابل اشتعال موجود در این طبقه نیز دچار حریق شده و شعله‌های آتش در حال گسترش به طبقات بالایی بود که با تلاش آتش‌نشانان از حریق بیشتر جلوگیری به عمل آمد.
ملکی متذکر شد: مورد فوتی و جرحی در این حادثه مشاهده نشد و خوشبختانه با وجود حرارت بالا و دود حاصل از اشتعال حریق مهار شد و افراد حاضر در محل موفق به خروج از ساختمان شدند و در پایان نیز ساختمان به مالکین تحویل داده شد.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 49332 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید