تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
1

آتش‌سوزی مهیب در یک واحد پلیمر ‌گلپایگان‌/ عکس

منصور شیشه‌فروش پیرامون حادثه حریق یک واحد پلیمر در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: ساعات ۱۰ صبح امروز گزارش شد که انبارهای یک واحد پلیمر تولید اتصالات پولیکا واقع در شهرک صنعتی گلپایگان حریق شده است. وی افزود: مدیریت بحران تستان بلافاصله وارد شد و ۱۰ تیم امدادی متشکل شده از عوامل آتش‌نشانی، اورژانس و مدیریت […]



منصور شیشه‌فروش پیرامون حادثه حریق یک واحد پلیمر در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: ساعات ۱۰ صبح امروز گزارش شد که انبارهای یک واحد پلیمر تولید اتصالات پولیکا واقع در شهرک صنعتی گلپایگان حریق شده است.
وی افزود: مدیریت بحران تستان بلافاصله وارد شد و ۱۰ تیم امدادی متشکل شده از عوامل آتش‌نشانی، اورژانس و مدیریت بحران به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استان خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی از شهرستان‌های گلپایگان، گوگرد، گل‌شهر، خوانسار و همچنین از پتروشیمی قائد بصیر و شهرک‌های صنعتی مجاور به محل حادثه اعزام شده‌اند.
وی با بیان اینکه این حادثه تاکنون هیچ فوتی و مجروحی در پی داشته، اضافه کرد: بر اساس آخرین گزارشات رسیده، آتش هنوز اطفاء نشده و تیم‌های امدادی در تلاش هستند که حریق را کنترل کنند؛ در این حادثه دو سوله درگیر شده و نگران انتشار حریق به سایر بخش‌ها هستیم و عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:
سوختگی ۶ کودک با بادکنک هلیومی
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 68521 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید