تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
1

آخرین آمار از تلفات حادثه تروریستی شاهچراغ/ تروریست‌ها با نیروهای امنیتی درگیر شدند ؛ یک تروریست بازداشت شده است + عکس

محمدهادی ایمانیه ،استاندار فارس اظهار کرد: حادثه تیراندازی در حرم شاهچراغ (ع) تا این لحظه یک شهید و ۵ مجروح برجا گذاشته است. وی بیان کرد: از یکی از درهای ورودی حرم شاهچراغ یک عملیات تروریستی صورت گرفته است. استاندار فارس تصریح کرد: ضارب دستگیر شده است. همچنین تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ گفت : […]



محمدهادی ایمانیه ،استاندار فارس اظهار کرد: حادثه تیراندازی در حرم شاهچراغ (ع) تا این لحظه یک شهید و ۵ مجروح برجا گذاشته است.
وی بیان کرد: از یکی از درهای ورودی حرم شاهچراغ یک عملیات تروریستی صورت گرفته است.
استاندار فارس تصریح کرد: ضارب دستگیر شده است.
همچنین تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ گفت : یک نفر از تروریست ها بازداشت شده و خبری از نفر دوم نیست.امروز ۲ تروریست از جنوب حرم قصد ورود داشتند و به صورت بی هدف تیراندازی کردند.
یک نفر از تروریست ها بازداشت شده و خبری از نفر دوم نیست.
برخی از زائران مجروح شدند. یک نفر به صورت رسمی اعلام شد که شهید شده است.اطلاعات دقیقی از شهدا نیست.
بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 33720 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید