تاریخ: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۱۴
1

آخرین وضعیت حادثه دیدگان اتوبوس گردشگری/ تعداد فوتی‌ها، قطع عضو و مصدوم

دکتر امیر عباس واعظی گفت : ۲۶ مصدوم این حادثه به بیمارستان های شهید مدنی و تامین اجتماعی البرز انتقال یافتند که ۱۷ نفر از آنان پس از مدوا ترخیص شدند. وی بیان کرد: بیشتر مصدومان این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند و اکنون هفت تن دیگر از مصدومان در بیمارستان بستری هستند که […]



دکتر امیر عباس واعظی گفت : ۲۶ مصدوم این حادثه به بیمارستان های شهید مدنی و تامین اجتماعی البرز انتقال یافتند که ۱۷ نفر از آنان پس از مدوا ترخیص شدند.
وی بیان کرد: بیشتر مصدومان این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند و اکنون هفت تن دیگر از مصدومان در بیمارستان بستری هستند که یک تن از آنان به علت نقص عضو به بخش جراحی انتقال یافته است.
واعظی گفت : حال عمومی سایر بستری شدگان رضایت بخش است .
در حادثه تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ که بامداد جمعه در آزاد راه تهران – کرج – قزوین و در محدوده پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج رخ داد ، ۲ نفر کشته و ۲۶ نفر مصدوم شدند .
این اتوبوس از تهران به سمت استان قزوین در حال حرکت بود که با خودرو پژو ۲۰۷ برخورد کرد که در مجموع ۲۹ مصدوم داشت که سه نفر آنان در محل حادثه درمان شدند و ۲۶ نفر به بیمارستان ها انتقال یافتند.
جانباختگان این حادثه یک مرد و یک زن و مصدومان انتقال یافته به بیمارستان ۱۴ زن و ۱۲ مرد بودند.

بیشتر بخوانید:
اولین تصاویر از واژگونی مرگبار اتوبوس گردشگران روی پژو ۲۰۷ در کرج/ عکس
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 42201 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید