تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
1

آغاز تولید انبوه پهپادهای غول‌پیکر تهاجمی در روسیه / عکس

به گزارش خبرآنلاین، پهپاد اس ۷۰ اوخوتنیک پیشرفته‌ترین پرنده بدون سرنشین نظامی روسیه است که در اساس برای همراهی با جنگنده نسل پنجم سوخو ۵۷ در جنگ‌های شبکه‌ محور طراحی شده است. این پرنده مجهز به تجیهزات به روز شناسایی است و با تکیه بر هوش مصنوعی می‌تواند دست به عملیات بزند. پیش از این […]



به گزارش خبرآنلاین، پهپاد اس ۷۰ اوخوتنیک پیشرفته‌ترین پرنده بدون سرنشین نظامی روسیه است که در اساس برای همراهی با جنگنده نسل پنجم سوخو ۵۷ در جنگ‌های شبکه‌ محور طراحی شده است.
این پرنده مجهز به تجیهزات به روز شناسایی است و با تکیه بر هوش مصنوعی می‌تواند دست به عملیات بزند. پیش از این تصویری از این پرنده در حال پرواز کنار سوخو ۵۷ در رسانه‌ها منتشر شده بود.
اوخوتنیک با موتور توربوجت ای‌ال ۳۱ می‌تواند با سرعت ۱۰۰۰ کیلومتر بر ساعت پرواز کند و بردش به بیش از ۶ هزار کیلومتر می‌رسد.

این پهپاد می‌تواند تا ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مهمات را در محفظه‌های درونی خود حمل کند که نشان از توانایی بالای رزمی آن دارد.

بر اساس خبر اسپوتنیک، در نیمه دوم سال ۲۰۲۴، تولید هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی و شناسایی سنگین “آخوتنیک” (“Okhotnik”) در شهر نووسیبیرسک آغاز می شود.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108346 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.