تاریخ: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

آماده شدن اولین فضانورد زن اماراتی برای سفر به فضا/ عکس

ماه گذشته، «سلطان النیادی»(Sultan Al Neyadi) فضانورد اماراتی پس از گذراندن شش ماه در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» به زمین بازگشت. الملا خلبان سابق بالگرد پلیس دبی و المطروشی مهندس و اولین فضانورد زن اماراتی، در سال ۲۰۲۱ و پیش از اعزام برای آموزش دیدن در ناسا، برای عضویت در نیروهای مسلح امارات انتخاب شدند. بیشتر […]



ماه گذشته، «سلطان النیادی»(Sultan Al Neyadi) فضانورد اماراتی پس از گذراندن شش ماه در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» به زمین بازگشت. الملا خلبان سابق بالگرد پلیس دبی و المطروشی مهندس و اولین فضانورد زن اماراتی، در سال ۲۰۲۱ و پیش از اعزام برای آموزش دیدن در ناسا، برای عضویت در نیروهای مسلح امارات انتخاب شدند.
بیشتر بخوانید:

پروژه «ابتکار میزبانی بار ماهواره» نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این ابتکار، تلاش مشترک مرکز فضایی مخمد بن راشد و «دفتر امور فضایی سازمان ملل» است که با هدف ترویج علم و فناوری فضایی در کشورهای در حال توسعه انجام می‌شود.
«حمد المنصوری»(Hamad Al Mansoori) رئیس مرکز فضایی محمد بن راشد گفت: ما به تقویت کردن نقش امارات در اکتشافات فضایی ادامه خواهیم داد. ما با ارتقای راهبردی قابلیت‌های خود و آماده شدن برای آینده، با صحنه فضایی در حال تکامل همگام خواهیم بود. در مرکز فضایی محمد بن راشد، ما نه تنها به دنبال پرورش نوآوری و استعداد امارات متحده عربی هستیم، بلکه یک پلتفرم جهانی را برای منتشر کردن دانش، تخصص و داده‌ها به منظور ساختن آینده فضا ایجاد می‌کنیم.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 71169 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.