تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
1

آهویی که مار می‌خورد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس گزارش مجله اسمیتسونین، در دسته‌بندی جانوران سه گونه گیاه‌خوار، گوشت‌خوار و همه‌چیزخوار را می‌شناسیم. اما این دسته‌بندی‌ها همیشه دقیق نیست. در فضای مجازی ویدئوهایی از موجودات گیاه‌خواری چون گاو و اسب دست به دست می‌شود و به گفته دارن نیش، جانورشناس در میان برخی گیاه‌خواران رایج است و حتی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس گزارش مجله اسمیتسونین، در دسته‌بندی جانوران سه گونه گیاه‌خوار، گوشت‌خوار و همه‌چیزخوار را می‌شناسیم. اما این دسته‌بندی‌ها همیشه دقیق نیست.
در فضای مجازی ویدئوهایی از موجودات گیاه‌خواری چون گاو و اسب دست به دست می‌شود و به گفته دارن نیش، جانورشناس در میان برخی گیاه‌خواران رایج است و حتی دیده شده که یک گاو در یک ماه بیش از ۴۰ جوجه را خورده است.

گاهی این رفتار کاملا عمدی است و در نتیجه کمبود کلسیم روی می‌دهد. در میان گوزن‌ها و دیگر سم‌داران خوردن استخوان برای تامین کلسیم دیده شده است.
متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 79029 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.