تاریخ: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
1

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس از راه رسیدند؛ خداحافظی با ناچ و سلام به USB-C

اپل سرانجام پس‌از مدت‌ها شایعه و گزارش و البته انتظار، آیفون‌های جدیدش را در چهار مدل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس معرفی کرد. آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس همچنان مثل مدل‌های سال گذشته از به‌ترتیب از نمایشگر ۶٫۱ اینچی و ۶٫۷ اینچی بهره می‌برند. این دو […]



اپل سرانجام پس‌از مدت‌ها شایعه و گزارش و البته انتظار، آیفون‌های جدیدش را در چهار مدل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس معرفی کرد.
آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس همچنان مثل مدل‌های سال گذشته از به‌ترتیب از نمایشگر ۶٫۱ اینچی و ۶٫۷ اینچی بهره می‌برند. این دو گوشی شباهت بسیار زیادی به همتایان آیفون ۱۴ خود دارند اما حالا مثل مدل‌های پرو به داینامیک آیلند مجهز شده‌اند و این درحالی است که سال گذشته قابلیت مذکور فقط مخصوص آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس بود.
آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس مثل مدل‌های پرو آیفون ۱۴ پرو اکنون به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 48678 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.