تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
11

آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تصویب شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، عزت اله اکبری تالارپشتی از تصویب آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صمت خبر داد و گفت: این آئین‌نامه در وزارت صمت به تصویب رسیده و برای بررسی و تصویب به هیات دولت ارسال شده است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، عزت اله اکبری تالارپشتی از تصویب آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صمت خبر داد و گفت: این آئین‌نامه در وزارت صمت به تصویب رسیده و برای بررسی و تصویب به هیات دولت ارسال شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم هیات دولت هرچه سریعتر آئین نامه واردات خودرو را تصویب کند، ادامه داد: از دولت می‌خواهیم این موضوع را هرچه سریعتر در دستورکار قرار دهد زیرا این موضوع مطالبه مردم است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: واردات خودرو می‌تواند به تنظیم و ساماندهی بازار، ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و افزایش رقابت‌پذیری کمک کند.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34820 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید