تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۷
1

اختلال شدید در شبکه اینترنت ایران

با بررسی تاریخچه رادار، مشخص است در هفته اخیر سطح بالایی از اختلال وجود داشته است. به شکل نسبی نیز سطح انتقاد و اعتراض‌ها نسبت به وضعیت اینترنت در شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر هم افزایش داشته است. عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات که امروز (۸ تیر) برای بار دوم به نمایشگاه الکامپ رفته بود در […]



با بررسی تاریخچه رادار، مشخص است در هفته اخیر سطح بالایی از اختلال وجود داشته است. به شکل نسبی نیز سطح انتقاد و اعتراض‌ها نسبت به وضعیت اینترنت در شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر هم افزایش داشته است.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات که امروز (۸ تیر) برای بار دوم به نمایشگاه الکامپ رفته بود در پاسخ به خبرنگاران در مورد کندی اینترنت گفت: «شرایط اینترنت رو به بهبود است».
او در ادامه به پروژه فیبر نوری و «سرعت‌های چند صد مگابیتی» اشاره کرده است.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8076 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.