تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
2

از شپش زبان‌خوارگرفته تا خرچنگ عنکبوتی/ ترسناک‌ترین چیزهایی که مردم در اقیانوس‌ها و دریاها دیده‌اند!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک کاربر در فضای مجازی پستی را با محتوای «ترسناک ترین چیزی که در اقیانوس دیده می‌شود و دارای مدرک عکاسی است چیست؟» منتشر کرد، بلافاصله کاربران تصاویر وحشتناک زیادی را ارسال کردند. از کوسه گابلین گرفته تا چتر دریایی فانتوم، همگی می‌توانند به ترس مردم دامن بزنند. یکی از کاربران […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک کاربر در فضای مجازی پستی را با محتوای «ترسناک ترین چیزی که در اقیانوس دیده می‌شود و دارای مدرک عکاسی است چیست؟» منتشر کرد، بلافاصله کاربران تصاویر وحشتناک زیادی را ارسال کردند. از کوسه گابلین گرفته تا چتر دریایی فانتوم، همگی می‌توانند به ترس مردم دامن بزنند.
یکی از کاربران نوشت:«کوسه گابلین. چیزی مانند جهنم، ترسناک به نظر می‌رسد، فک آن بیرون می‌پرد و حمله می‌کند»

از نظر کاربر دیگری ماهی تلسکوپی از وحشتناک‌ترین جانوران دریایی است.

کاربر دیگری بر این باور بود که نمی‌تواند خودش را در برابر خرچنگ عنکبوتی تصور کند.

کاربر دیگری نوشت:«سیفونوفورها، با طراحی منحصر به فرد خود هیچ دو تایی از آن‌ها دقیقا شبیه به هم نیستند، و برخی از آنها بسیار زیبا هستند، اما برخی دیگر بسیار وحشتناک به‌نظر می‌رسند.»

یکی از کاربران پستی منتشر کرد و نوشت:«شپش زبان خوار. انگلی که زبان ماهی‌ها را می‌خورد و سپس در دهان آنها آویزان می‌شود.»

The frilled shark یا «کوسه خراشیده» که در آواشیما، ژاپن کشف شد، از نظر کاربر دیگری از ترسناک‌ترین‌های اقیانوس بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: boredpanda
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 91550 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.