تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
2

استایل امیرحسین فتحی زیر و رو شد + عکس

امیرحسین فتحی عکس‌های جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد. امیرحسین فتحی متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او از ۱۶ سالگی با فیلم «کیفر» شروع کرد و با سریال « شهرزاد » به شهرت رسید. او فرزند حسن فتحی کارگردان ایرانی است. او در سریال جیران نیز با […]



امیرحسین فتحی عکس‌های جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

امیرحسین فتحی متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او از ۱۶ سالگی با فیلم «کیفر» شروع کرد و با سریال « شهرزاد » به شهرت رسید. او فرزند حسن فتحی کارگردان ایرانی است.

او در سریال جیران نیز با پدرش همکاری داشته است و یکی از نقش های اصلی را بر عهده گرفته است. دوره دیده بازیگری در مالزی و دانشجوی انصرافی رشته ادبیات انگلیسی می باشد.

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 54601 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید