تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۴۱

الناز ملک در قالب چارلی چاپلین

تصویری از استایل الناز ملک در اکران مردمی سریال زخم کاری منتشر شده است. الناز ملک بازیگر سی ساله تازه ظهور کرده ایرانی است که با سریال سقوط به شدت محبوب شد. الناز ملک در کنار بازیگری در زمینه نوازندگی هم فعالیت دارد. بر اساس خبر های منتشر خانم الناز ملک جزء بازیگران سری جدید […]



تصویری از استایل الناز ملک در اکران مردمی سریال زخم کاری منتشر شده است.

الناز ملک بازیگر سی ساله تازه ظهور کرده ایرانی است که با سریال سقوط به شدت محبوب شد. الناز ملک در کنار بازیگری در زمینه نوازندگی هم فعالیت دارد. بر اساس خبر های منتشر خانم الناز ملک جزء بازیگران سری جدید سریال زخم کاری است. تصویری از استایل الناز ملک در اکران مردمی سریال زخم کاری منتشر شده است.

از حاشیه های فراموش نشدنی این اکران می توان به لحظه ای اشاره کرد که الناز ملک بازیگر نوظهور سینما در حال آمدن به  سوی دیگر بازیگران به روی صحنه بود که توسط خانمی در میان راه به آغوش کشیده شد و در میان هجوم مردم گم شد ، این اتفاق پای نگهبانان چارسو را هم به میان کشید تا خانم بازیگر را از طرفدارش جدا کنند.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 67549 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید