تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

اشتباه راننده بیل مکانیکی همه آستارا را بهم ریخت/ عکس

محمدرضا شهاب زاده فرماندار آستارا در این رابطه اظهار کرد: بر اثر برخورد بیل مکانیکی پیمانکار متعلق به آب و فاضلاب شهرستان آستارا حین حفاری و ترکیدگی لوله، گاز برخی مشترکان در شهر آستارا قطع شده است. وی افزود: ماموران شرکت گاز در حال تعمیر خط لوله گاز آسیب دیده هستند. فرماندار آستارا گفت: این […]



محمدرضا شهاب زاده فرماندار آستارا در این رابطه اظهار کرد: بر اثر برخورد بیل مکانیکی پیمانکار متعلق به آب و فاضلاب شهرستان آستارا حین حفاری و ترکیدگی لوله، گاز برخی مشترکان در شهر آستارا قطع شده است.
وی افزود: ماموران شرکت گاز در حال تعمیر خط لوله گاز آسیب دیده هستند.
فرماندار آستارا گفت: این حادثه خوشبختانه مصدوم به همراه نداشته است.
وی افزود: بیل مکانیکی حین حفاری به یکی از لوله‌های گاز در خیابان مطهری آسیب و موجب نشت گاز شد و در حال حاضر کارشناسان اتفاقات و تعمیرات اداره گاز شهرستان بلافاصله جریان اصلی گاز در این خط لوله را قطع و محدوده را ایمن کرده‌اند و عملیات تعمیر کامل خط آغاز شده است.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 59732 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید