تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
1

اصرار حقیقی‌ها در خروج از بازار سهام / بی‌اعتمادی بورس را به خاک و خون کشیده است

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز پس از از دست رفتن کف قبلی خود روند صعودی در پیش گرفت اما این روند با قدرت نبود. از اواسط بازار حقیقی‌ها در مثبت‌های بازار دوباره اقدام به فروش کردند. عدم اعتماد همچنان میان حقیقی‌ها موج می‌زند و این دسته از سرمایه‌گذاران به […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز پس از از دست رفتن کف قبلی خود روند صعودی در پیش گرفت اما این روند با قدرت نبود.

از اواسط بازار حقیقی‌ها در مثبت‌های بازار دوباره اقدام به فروش کردند.

عدم اعتماد همچنان میان حقیقی‌ها موج می‌زند و این دسته از سرمایه‌گذاران به هر طریقی که شده است قصد دارند از بورس خارج شوند.

ترمیم این زخم عمیق بر سهامداران نیازمند حمایت همه‌جانبه از بورس و افزایش ارزش سبد سهامداران می‌باشد و تا وقتی که سبدآن‌ها حتی به اندازه تورم رشد نکرده است نمی‌توان امیدی به احیا اعتماد در بورس داشت.

نقشه بازدهی بازار سرمایه

روند معاملات بازار سهام

رویدادهای مهم

معاملات بورس کالا

عرضه ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

عرضه ورق گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان

عرضه شمش آهن و فولاد ارفع

عرضه سیمانی‌ها در بورس کالا

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 39792 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید