تاریخ: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
2

افزایش سقف دو برابری واحدهای سرمایه‌گذاری «صایند»

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سیدی با بیان اینکه در چند روز اخیر با توجه به استقبال بی‌سابقه سرمایه‌گذاران، شاهد به اتمام رسیدن تعداد واحدهای قابل معامله و پر شدن سقف ارزش دارایی صندوق بوده‌ایم گفت: درخواست افزایش سقف واحدهای قابل معامله صندوق با نماد “صایند” از سوی کارگزاری بانک آینده به عنوان مدیر صندوق به […]



به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سیدی با بیان اینکه در چند روز اخیر با توجه به استقبال بی‌سابقه سرمایه‌گذاران، شاهد به اتمام رسیدن تعداد واحدهای قابل معامله و پر شدن سقف ارزش دارایی صندوق بوده‌ایم گفت: درخواست افزایش سقف واحدهای قابل معامله صندوق با نماد “صایند” از سوی کارگزاری بانک آینده به عنوان مدیر صندوق به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه شد که با تأیید نهایی آن در تاریخ ۲۱ شهریور دیگر هیچ مشکلی از بابت  معاملات وجود ندارد.

وی اظهار داشت: با توجه پر شدن سقف صندوق و تقاضای بسیار زیاد سرمایه‌گذاران و نظر به اینکه بازارگردان صندوق واحدی جهت صدور و عرضه در اختیار نداشت، با این حال با تدابیر اتخاذ شده، تلاش گردید اشتیاق به خرید صندوق به نحو مناسب پاسخ داده شود و مانع فاصله گرفتن از قیمت ناو صندوق گردد. وی خاطر نشان کرد که البته موضوع پر شدن واحدهای صندوق طی روزهای اخیر در سامانه صندوق و سایر شبکه های مجازی به انحای مختلف به اطلاع سرمایه گذاران محترم رسید. باید خاطر نشان کرد این نوسانات موقتی بوده و در روزهای آتی قیمت معامله نزدیک به نرخ ناو صندوق به روال عادی باز خواهد گشت. همچنین این تغییرات در معاملات، نقدشوندگی در بازه‌های زمانی مختلف و بازدهی موثر  صندوق تاثیری نخواهد داشت. وی در انتها خاطر نشان کرد که بازدهی موثر این صندوق در حال حاضر بیشتر از ۲۸ درصد است و جز نقدشونده ترین و پربازده ترین صندوق های با درآمد ثابت کشور می باشد و تلاش می شود رتبه برتر صندوق حفظ و بازدهی بیشتر در چارچوب صندوق کسب و نصیب سرمایه گذاران قرار گیرد.

وی در حال حاضر سرمایه گذاری در صندوق های با درآمد ثابت را جز گزینه های جذاب سرمایه گذاری تلقی کرد.

 

 

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 49249 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید