تاریخ: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
2

کاهش ارزش معاملات ادامه‌دار شد / زنگ خطر به صدا درآمد؟

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ در معاملات امروز بورس دوباره فقدان جریان پول قدرتمند به چشم می‌آمد که منجر به ثبت یک روز کم نوسان در بورس شد. همزمان با ادامه‌دار شدن کاهش ارزش معاملات خرد، جریان خروج پول از بازار سهام نیز ماندگار شد تا دوباره بازار با چالش‌های چند ماهه گذشته خود روبه‌رو […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ در معاملات امروز بورس دوباره فقدان جریان پول قدرتمند به چشم می‌آمد که منجر به ثبت یک روز کم نوسان در بورس شد.

همزمان با ادامه‌دار شدن کاهش ارزش معاملات خرد، جریان خروج پول از بازار سهام نیز ماندگار شد تا دوباره بازار با چالش‌های چند ماهه گذشته خود روبه‌رو شود.

البته که فروشنده‌ها نیز قدرت آنچنانی ندارند و بازار در یک تعادل پایدار قرار گرفته است.

افزایش نرخ دلار و نزدیک شدن آن به کانال ۵۰ هزار تومانی و همچنین زمزمه‌های تغییر نرخ تسعیر ارز پتروپالایشی‌ها به ۳۸۰۰۰ تومان می‌توانند دوباره شاخص کل به سمت بالا هدایت کنند.

نقشه بازدهی بازار سرمایه

روند معاملات بازار سهام

رویدادهای مهم

معاملات بورس کالا

معاملات کاتد مس ملی مس در بورس کالا

عرضه شمش روی کالسیمین

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43233 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید