تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
2

افشای جزئیاتی جالب از جنگنده‌های نسل ششم روسیه!

تینا مزدکی_ بنابر آخرین گزارش تاس، در میان مقامات نظامی و صنایع دفاعی روسیه اتفاق نظر وجود ندارد. برنامه ریزان روسی در «نقطه عطفی» هستند که این بحث «به هیچ چیز ختم نشده است». این ممکن است به این دلیل باشد که روسیه درک متفاوتی از پیچیدگی وظایفی دارد که انتظار می‌رود یک هواپیمای به […]



تینا مزدکی_ بنابر آخرین گزارش تاس، در میان مقامات نظامی و صنایع دفاعی روسیه اتفاق نظر وجود ندارد.
برنامه ریزان روسی در «نقطه عطفی» هستند که این بحث «به هیچ چیز ختم نشده است». این ممکن است به این دلیل باشد که روسیه درک متفاوتی از پیچیدگی وظایفی دارد که انتظار می‌رود یک هواپیمای به اصطلاح نسل ششم انجام دهد.

هواپیماهای آینده به «افزایش عملکرد پرواز»، سازگاری با سایر سیستم‌های کنترل و درگیری جنگی، «مانورپذیری بالا، تطبیق پذیری، خلبانی بهینه و استفاده چند حالته از نیروگاه (موتور)» نیاز دارند.
کوروتکوف گفت: “ادغام این فناوری‌ها در یک سیستم واحد، مرحله دشواری در توسعه یک هواپیمای جنگی جدید نسل ششم است که به تلاش‌ها و منابع بیشتری نیاز دارد.”
یوری اسلیوسار، مدیر UAC قبلاً گفته بود که جنگنده نسل پنجم Su-۵۷ “گامی به سوی یک هواپیمای نسل ششم” است که بینشی هیجان‌انگیز از تفکر فناوری دفاعی روسیه ارائه می‌کند.
منبع: eurasiantimes

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 88042 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.