تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

حجاب عجیب و غریب همسر شاهرخ استخری + عکس

استوری جدید همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام وایرال شد. به گزارش تیترکوتاه، استوری جدید همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام وایرال شد. سپیده بزمی پور متولد ۳ دی ماه سال ۱۳۶۷ و زاده تهران است که در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. در سال ۱۳۹۰ […]



استوری جدید همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام وایرال شد.

به گزارش تیترکوتاه، استوری جدید همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام وایرال شد.

سپیده بزمی پور متولد ۳ دی ماه سال ۱۳۶۷ و زاده تهران است که در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. در سال ۱۳۹۰ به همسری شاهرخ استخری در آمد و یکی از موفق ترین زوج های مشهور ایرانی نیز می باشند.

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28518 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید