تاریخ: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
1

امتحانات نهایی دی از مدرسه‌ها حذف می‌شود؟

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از پیشنهاد حذف امتحانات دی از سال آینده خبر داد و اظهار کرد: اساساً امتحانات نهایی دی برای نظام ترمی ـ واحدی شکل گرفت و از آن زمان در نظام تعلیم و تربیت مانده است. وی ادامه داد: بعد از تغییر ساختاری در […]



محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از پیشنهاد حذف امتحانات دی از سال آینده خبر داد و اظهار کرد: اساساً امتحانات نهایی دی برای نظام ترمی ـ واحدی شکل گرفت و از آن زمان در نظام تعلیم و تربیت مانده است.
وی ادامه داد: بعد از تغییر ساختاری در آموزش و پرورش، وجود امتحانات دی، مبنایی ندارد و لذا درخواست حذف آن را مطرح کردیم.
زارعی با بیان اینکه امسال ترمیم نمره هم در امتحانات نهایی دی نخواهیم داشت، اضافه کرد: امسال امتحانات دی برگزار می‌شود چرا که برخی دانش‌آموزان فقط یک درس افتاده برای اخذ دیپلم دارند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش تصریح کرد: فعلاً حذف امتحانات دی در حد درخواست است.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 71368 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید