تاریخ: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
4

امروز تهران بارانی می‌شود/ کولاک برف در این ۵ نقطه تهران

براساس نقشه‌های پیش یابی، از ساعت ۱۲ امروز ظهر دوشنبه ۲۹ آبان، باران شروع به باریدن می کند و بارش ها تا فردا صبح ادامه خواهد داشت. همچنین فردا سه شنبه، ۳۰ آبان نیز این بارش ها اما با شدت کمتر و به صورت پراکنده ادامه می یابد. دمای هوای تهران امروز بین ۱۹ تا […]



براساس نقشه‌های پیش یابی، از ساعت ۱۲ امروز ظهر دوشنبه ۲۹ آبان، باران شروع به باریدن می کند و بارش ها تا فردا صبح ادامه خواهد داشت.
همچنین فردا سه شنبه، ۳۰ آبان نیز این بارش ها اما با شدت کمتر و به صورت پراکنده ادامه می یابد.
دمای هوای تهران امروز بین ۱۹ تا ۱۰ درجه سانتی گراد و فردا بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتی گراد در طول شبانه روز در نوسان خواهد بود.
طی امروز در آبعلی، دماوند، شمیرانات، لواسان و میگون کولاک برف پیش بینی شده است. همچننین دمای هوا در فیروزکوه به منفی ۳ و آبعلی به صفر می رسد.
بیشتر بخوانید:
پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ بارش‌ باران و کاهش دما در این استان‌ها
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 84897 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید