تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
2

انفجار تی‌ان‌تی خم به ابروی غول روسی نیاورد!/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خودروهای زرهی تایتان روسی از خانواده خودروهای زرهی تایفون هستند که توسط شرکت Remdizel توسعه یافته و تولید می شوند. تایتان تنها با قطعات داخلی تولید می شود. ویژگی خاص این ماشین زرهی میدان نبرد، وجود یک سکوی باری کوچک است که می توانید سلاح های اضافی، مهمات، حتی یک خمپاره […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خودروهای زرهی تایتان روسی از خانواده خودروهای زرهی تایفون هستند که توسط شرکت Remdizel توسعه یافته و تولید می شوند. تایتان تنها با قطعات داخلی تولید می شود. ویژگی خاص این ماشین زرهی میدان نبرد، وجود یک سکوی باری کوچک است که می توانید سلاح های اضافی، مهمات، حتی یک خمپاره با مجموعه ای از مین ها را در آن قرار دهید.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویژگی‌های این وسیله نقلیه زرهی عبارتند از: شکل چرخ ۴×۴، وزن آن حدود ۱۳۵۸۰ کیلوگرم، وزن ناخالص در حدود ۱۵ کیلوگرم است. در نمایشگاه Army-100، تیتان با ماژول رزمی Spica مجهز به یک توپ اتوماتیک، یک مسلسل ۳۰ میلی متری PKTM و دو ATGM Konkurs به نمایش گذاشته شد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113409 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.