تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

انفجار مرگبار منزل مسکونی

سید حسین طباطبایی سخنگوی سازمان اورژانس یزد در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز (چهارشنبه اول آذرماه) گزارش انفجار یک منزل مسکونی در شهر مهریز به سامانه ۱۱۵ سازمان اورژانس یزد گزارش و بلافاصله دو کد امدادی به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: به دنبال وقوع این حادثه که در شهرک […]



سید حسین طباطبایی سخنگوی سازمان اورژانس یزد در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز (چهارشنبه اول آذرماه) گزارش انفجار یک منزل مسکونی در شهر مهریز به سامانه ۱۱۵ سازمان اورژانس یزد گزارش و بلافاصله دو کد امدادی به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود: به دنبال وقوع این حادثه که در شهرک ولیعصر شهر مهریز رخ داده است، متاسفانه یک نفر فوت و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
سخنگوی اورژانس یزد خاطرنشان کرد: در این حادثه یک کودک ۲.۵ ساله جان خود را از دست داد و آقای ۵۰ ساله و خانمی ۳۶ ساله هم مصدوم شدند که به بیمارستان فاطمه الزهرای مهریز انتقال یافتند.
به نقل از روابط عمومی اورژانس یزد، طباطبایی در پایان اظهار کرد: علت رخداد این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
بیشتر بخوانید:
واژگونی آتشین پراید ۳ کشته برجای گذاشت/ عکس
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 85920 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید