تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۵۲
6

اولین مسئول دولت پهلوی که با ورود امام به ایران استعفا داد /دولت شاپور بختیار غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد شهرستانی شهردار وقت تهران در بهمن ۱۳۵۷ یک روز بعد از حضور امام خمینی در کشور(۱۳ بهمن ۵۷) به حضور ایشان رفت و با تقدیم استعفای خود دولت شاپور بختیار را غیرقانونی دانست. بنا به روایت اطلاعات آنلاین، سید جواد شهرستانی (۱۳۰۳- ۱۳۹۵) قبل از شهرداری تهران در مشهد شهردار […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد شهرستانی شهردار وقت تهران در بهمن ۱۳۵۷ یک روز بعد از حضور امام خمینی در کشور(۱۳ بهمن ۵۷) به حضور ایشان رفت و با تقدیم استعفای خود دولت شاپور بختیار را غیرقانونی دانست.
بنا به روایت اطلاعات آنلاین، سید جواد شهرستانی (۱۳۰۳- ۱۳۹۵) قبل از شهرداری تهران در مشهد شهردار و در کرمانشاه استاندار بود. خبر را به روایت از روزنامه اطلاعات ۱۴ بهمن ۱۳۵۷ بخوانید و عکسی از شهرستانی هنگام استانداری استان کرمانشاه تماشا کنید.

۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110741 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید