تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

ایران پیروز نبرد قلعه‌نویی و کی‌روش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی ایران و قطر از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن به مصاف هم خواهند رفت. دیدار امشب با توجه به تقابل امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش، سرمربیان فعلی و سابق تیم ملی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. این دو نفر در زمان حضور کی‌روش در ایران رابطه […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی ایران و قطر از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن به مصاف هم خواهند رفت.
دیدار امشب با توجه به تقابل امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش، سرمربیان فعلی و سابق تیم ملی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. این دو نفر در زمان حضور کی‌روش در ایران رابطه پر فراز و نشیبی داشتند و همین موضوع حساسیت دیدار امشب را بیشتر می‌کند.
از طرفی امیر قلعه‌نویی از زمان حضور روی نیمکت تیم ملی هنوز شکستی را تجربه نکرده و با شش برد متوالی پا به این مسابقه می‌گذارد. کارلوس کی‌روش هم با توجه به شناخت ویژه‌اش از بازیکنان تیم ملی قصد دارد نتایج ضعیف خود در تیم ملی قطر را جبران کند.
از شما درباره برنده دیدار امشب پرسیده بودیم و در ادامه بخشی از نظرات آمده است:

پیروز نبرد امشب قطعا مردان از سرزمین پارس هستند که غیرت دارند
کی روش به بازیهای تدارکاتی به دید آماده سازی برای تیمهای تحت هدایتش نگاه میکنه.معمولا از ترکیب اصلی استفاده نمیکنه و تعویض های زیادی هم انجام میده.زمان کار تو ایران هم همینطور رفتار میکرد.در واقع امشب نباید منتظر بازی جذابی باشیم.
بازیکنای ایران سطحشون خیلی بالاتر از قطره حتی بدون مربی هم می تونیم قطرو ببریم. این نشان دهنده قدرت مربی ما نیست.
ایران – به خاطر درخشش ستاره های هجومی و نمایش قابل قبول احتمالی بیرو و زوج دفاعی پورعلی گنجی – کنعانی.
برنده واقعی کیروش هست چون بازی امشب رو به چشم تدارکاتی میبینه و تاکتیکهای جدید رو امتحان میکنه و تعویض های زیاد که احتمالا منجر به از دست دادن نتیجه بازی میشه ولی در جام ملتها قطعا ایران و قلعه نوعی رو شکست میده
ایران برنده بازی هست بازیکنان معمولا در برابر مربیان سابق بهترین عملکرد را ارایه میدهند.

۲۵۱ ۲۵۱

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 68168 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید