تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
2

این بی ام و خاص ۷۰ میلیارد تومان می‌ارزد /عکس

امیرمسعود عابدین: نمایشگاه خودروهای لوکس هامبورگ، ۱ از ۵۰ دستگاه این خودروی اسپرت را برای فروش با قیمت ۱.۳۵ میلیون دلار (معادل ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) فهرست کرده است. این خودروساز در ابتدا بیش از ۸۰۰ هزار دلار برای هر یک از این ۵۰ دستگاه قیمت گذاشته بود که اکنون با این افزایش […]



امیرمسعود عابدین: نمایشگاه خودروهای لوکس هامبورگ، ۱ از ۵۰ دستگاه این خودروی اسپرت را برای فروش با قیمت ۱.۳۵ میلیون دلار (معادل ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) فهرست کرده است. این خودروساز در ابتدا بیش از ۸۰۰ هزار دلار برای هر یک از این ۵۰ دستگاه قیمت گذاشته بود که اکنون با این افزایش قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلاری مواجه شده است!

بیشتر بخوانید:

با در نظر گرفتن مسافت پیموده شده فعلی این خودرو که فقط ۲۵ کیلومتر است، احتمالاً می‌توان تصور کرد که این خودرو هرگز بیش از چند دقیقه در جاده‌های عمومی رانده نشده است.

نمای بیرونی به رنگ سفید آلپاین با رنگ M ویژه به عنوان ادای احترام به ۳.۰ CSL اصلی سال ۱۹۷۰ تکمیل شده است. هر یک از این ۵۰ خودرو دارای یک گیربکس دستی شش سرعته و یک موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر ارتقا یافته با ۵۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۷ نیوتون متر گشتاور هستند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108607 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.