تاریخ: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
1

این خودرو جایگزین روسی پراید در ایران است!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ لادا گرانتا، اقتصادی‌ترین مدل رونمایی شده در ایران محسوب می‌شود و سبک طراحی آن به دو دهه‌ قبل بازمی‌گردد. گرانتا از یک موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ ۱۰۶ اسب بخاری و ۱۴۸ نیوتن متری در ایران بهره خواهد برد و جعبه دنده آن احتمالاً ۵ سرعته دستی خواهد بود. پیشرانه لادا […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ لادا گرانتا، اقتصادی‌ترین مدل رونمایی شده در ایران محسوب می‌شود و سبک طراحی آن به دو دهه‌ قبل بازمی‌گردد. گرانتا از یک موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ ۱۰۶ اسب بخاری و ۱۴۸ نیوتن متری در ایران بهره خواهد برد و جعبه دنده آن احتمالاً ۵ سرعته دستی خواهد بود.

پیشرانه لادا گرنتا شباهت بسیاری به رنو لوگان یا همان L۹۰ خودمان دارد. نه تنها ظاهر بیرونی گرانتا قدیمی و فاقد جذابیت است، بلکه در کابین آن هم چیزی از زیبایی و کیفیت بالا و امکانات مناسب دیده نمی‌شود.
متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 96047 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.