تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
3

این مار شگفت انگیز در صدر اخبار قرار گرفت: به بزرگی اتوبوس!/عکس

به گزارش خبرآنلاین، این مارهای عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسورها بوده‌اند. مقایسه ابعاد تایتانوبوآ با دیگر مارها و انسان بقایای این گونه از مارها را سال ۲۰۰۹ طی تحقیقاتی در […]



به گزارش خبرآنلاین، این مارهای عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسورها بوده‌اند.

مقایسه ابعاد تایتانوبوآ با دیگر مارها و انسان

بقایای این گونه از مارها را سال ۲۰۰۹ طی تحقیقاتی در یک معدن زغال‌سنگ در کلمبیا کشف شد و در آغاز با توجه به ابعاد باورنکردنی استخوان‌ها فسیل شده، دانشمندان باور نمی‌کردند که با فسیل یک مار سر و کار دارند.
درباره این هیولا در گزارش پربازدید «ماری عظیم‌الجثه به اندازه یک اتوبوس» بیشتر بخوانید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 37068 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.